Raision kauppakeskus Myllyssä vilkas kesä

 

Raisiolaisen kauppakeskus Myllyn kesäkuun myynti kasvoi lähes 10 % 21,8 miljoonaan euroon. Tämä on ensimmäinen kerta Myllyn historiassa, kun kesäkuun myynti ylittää 20 miljoonan euron rajan. Myös kävijämäärä kasvoi kesäkuussa noin 8 % 400 000 kävijään.

Raision kauppakeskus Myllyssä vilkas kesäKuva: kauppakeskusmylly.fi

– Kesä on ollut kaiken kaikkiaan aivan uskomattoman onnistunut. Hyvien kävijä- ja myyntilukujen lisäksi keskiostoksemme oli kesäkuussa 50,23 euroa. Tämä on ensimmäinen kerta, kun keskiostos kipuaa yli 50 euron muulloin kuin joulukuussa, kertoo toimitusjohtaja Mari Hantula.

– Finnkino Luxe Myllyn ensimmäinen kesä on ollut menestys. Elokuvateatterimme Myllyssä on löytänyt asiakkaansa, ja ensimmäiset kolme kuukautta ovat ylittäneet kaikki odotuksemme. Elokuvateatteria on Myllyyn odotettu pitkään, ja olemmekin saaneet hienon vastaanoton niin asiakkailta kuin Myllyn muilta toimijoilta, kertoo teatteripäällikkö Kari Korhonen.

– Näyttää siltä, että asiakkaat ovat palanneet kauppakeskukseen. Vuoden 2019 kesä-heinäkuun kävijämääräluvuista jäimme enää kolme prosenttia, eli suunta on hyvä, kertoo Mari Hantula.

Kauppakeskus Myllyyn on kesän aikana avautunut muun muassa Hao Tea, joka tarjoaa uudenlaisia tee-elämyksiä. Makia-vaatebrändi avaa syksyn aikana myymälän Myllyyn, ja kiinalainen ravintola China City on remontoinut tilansa ja uudistanut tarjontansa. 

– Lapsiperheille on tarjolla maksuton muskari ja lapsiparkki, jotka ovat saaneet uuden Muksari-nimen ja ilmeen. Muksari löytyy Myllyn 2. kerroksen leikkipaikasta joka keskiviikko, Hantula kertoo.

Kauppakeskus Myllyssä on 91 000 neliötä ja 150 liikettä.

 

 
 
 

Uusimmat uutiset